falkis

Alla inlägg under december 2011

Av Lina Falk - 31 december 2011 15:50

Så här ser man ut idag då



Ha en bra forstätning  på dagne


Kram  <3  

Av Lina Falk - 31 december 2011 14:35

Dags att såga hejdå 2011 OCH  hejtill 2012


Hoppas att ni får det bra 


SEss

Av Lina Falk - 30 december 2011 23:23

Rött

   


Svart

   


Jag i löshår


 


En i lockit poå sidan 


 


En i plattat

Brun blont

   


Rött

 


Har inte i svart tyvärr


Lite random bilder på mig hahahha


L       


Sess  

imorgon då 


  




Av Lina Falk - 29 december 2011 16:29

Vad jag köpte i stan 


99 kr 

en vit bh 

en grön topp 

ett leopart färgat linne 

ett par trosor

Ett halsband med hjärtan och ett par örhängen med skor

Kollar om jag hittar bilder på det sen elr tar egna bilder


SEss

Av Lina Falk - 29 december 2011 16:17

Hej förlåt för dålig uppdatering har vart så j*vla trött..



Har precis satt i mitt löshår bara för att jag har tråkigt ...


Kommentera om ni vill ha en bild med mig i löshår jag tar upp en med och en utan och så får du/ni komentera om jag ska ha kort eller långt hår..


Så ska man äta lite tacos till middag idag då mums..


Funderar på att se på film ikväll men vet inte vad kan ni langa lite förslag tack..!


Ses imorgon eller ikväll igen då.. 


 


En bild som rödhårig hihih


 

Är det bara jag som tycker att hon passar i kort hår (hon har inte klippt sig hon har sattt up det på något konstigt sätt hon har lite längre hår än jag nu)


SEsss  komentera vad ni tycker och filmförslag

Av Lina Falk - 27 december 2011 15:16

Tofiffe

Örhängen cullen motiv bild här http://www.discshop.se/posters_prylar/smycke_breaking_dawn_cullens_orhangen/P94738   

en rosa borste som lite kul hahaha

Bellas klämma från breaking dawn http://www.discshop.se/posters_prylar/smycke_breaking_dawn_bellas_harsmycke/P94742   

örhänge som man tar fasst (upppe och nere)

Post http://prylar.sf.se/posters_prylar/poster_breaking_dawn_edward_och_bella/P94699

svart löshår

Nyckelring http://prylar.sf.se/posters_prylar/nyckelring_breaking_dawn_edward_bella_och_jacob/P95664   

Pengar 700 kr

Penna med mitt namn på

Fransk manikys nagelak



Tror inte jag har glömt något


SEs









<3

Av Lina Falk - 20 december 2011 16:35

<3   JULLOV   <3

Av Lina Falk - 18 december 2011 18:22

*Bara 6 dagar kvar till JULAFTON..... 


Sitter och lyssnar på min musik aaaa


SEsss

Presentation


Hej jag e en tjej som e 14 är och gillar film och älskar The Twilight Saga och The Vampire Diaries. Och älskar djur Gillar att va med kompisar och jag går på gymnastik..och om jag verkar intressnat så kan du vell mejla mig så kan vi bli Brev vänenr mellan

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för djur mest mellan?
 Hund
 Katt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Skapa din text med bild

ashley greene   


Skapa flashcards