falkis

Alla inlägg under juli 2011

Av Lina Falk - 15 juli 2011 16:22

Skrev ett fel på min omröstning blev ett m istället för ettt n


men orkar inte ändra

Av Lina Falk - 15 juli 2011 16:13

Ver ute på sjön igår, åkte hem mitt inatten kul elelr inte


Men  nu ska jag laga mat      det blir fist och ris och god äggsås


brorsan e sjuk


Ska göra en ny omröstning om min hårförgning


Den som har röstat på egna förslag kan du kommentera om ditt förlag elelr skriva en fråga

Av Lina Falk - 14 juli 2011 12:11

Ska kanske till gimodammen idagh


Eller om vi ska så ut och fiska och bada vem vill följa med

Av Lina Falk - 13 juli 2011 23:30

Åt mac sonaltc idag och nu sitter jag och driker ett glass saft

Av Lina Falk - 13 juli 2011 21:25

Gissa kändis.


Jag skriver fakta om en kändis jag skriver en sag varje dag i fem dagar 

när du vet vilken  kändism det e kommentera du kan skriva om du vet vem det 'r på vilkien dag du kan

sissta dagen måndag kl 12


Veckans blogg under fem dagar ska ni ge förslar på 1-3 bloggar som ni tycker e bra som ni läser 


på fredag tittar jag på den tre bloggar jag tycker e bäst sen på fredag kväll 

tar jag  upp en omröstning om dem tre bloggarna och ni för kolla på dem och ni röstar på vilken som e bäst  


jag tar även ut dem på bloggen så ni bara kan klicka på dem


om det är någonting ni inte förstår så kan ni kommenterta eller ställa en fråga även skicka till min mail


vampyrbrev@live.se

Av Lina Falk - 12 juli 2011 17:41

Hej ska snart åka till kusinerna och vet inte vad jag ska göra.


Kanske det vi brukar göra spela kort eller datorn


Vilken tävlinska jag ha


gissa kändis


eller veckans blogg



Av Lina Falk - 12 juli 2011 13:07

Nu har jag vart uppe ett tag och vet inte vad jag ska göra, kanske hämta posten eller titta på tv har grymt boring


Vickan e ju i norge on en-två timmar så



Kommentera vad ni brukar göra när ni har tråkigt



SES BLOGGARE



MAT

Av Lina Falk - 11 juli 2011 19:30

Har lagat man till min och syskonen, pyttttttttipannnna


mumms



På onsdag kommer emma hem roligt eller jag vet inte


Nu kommer johan och bråkar min 5 åriga lillebror


ses  bloggar mer senare om jag orkar

Presentation


Hej jag e en tjej som e 14 är och gillar film och älskar The Twilight Saga och The Vampire Diaries. Och älskar djur Gillar att va med kompisar och jag går på gymnastik..och om jag verkar intressnat så kan du vell mejla mig så kan vi bli Brev vänenr mellan

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för djur mest mellan?
 Hund
 Katt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Skapa din text med bild

ashley greene   


Skapa flashcards