falkis

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Lina Falk - 25 maj 2011 21:55

Läser världens bästa bok  ''den där jenny'' av ''eva wikander'' hon har en till bra bok också som heter ''jag ska döda dem''


Dem e skit bra


Ska till tandläkaren imorgon. Sen skicker jag till gränby och köper lite avslutnings kläder vet inte vad jag ska köpa en men tror att jag ska köpa ett par tights/legins och en kort klänning eller en verken kort elleer lång. Vet inte ni kanske kan ge mig lite förslag.


Och jag påminer er om min rittävling som jag har     rita en bild av kristen stewart.  Tävlingen slutar den 10/6


Ska snart gå och läsa den  bästa boken jag har läst i hela mitt liv. Ska kanske sova on cirka trettio eller en timme vet inte vad säger ni


Har haft det ganska bra idag satt i datasalen 2 lektioner idag och fic k sluta ca 20 min tidigare frpn skolan och nästa  onsdag är dert ju 1 timme och 45 min tidigare.


Ååååå har matte prov nästa vecka vill inte ska jag vara sjuk hihihi.



Om 2 veckor så ska klassen åka till uppsala vi ska vara med i rätten haha rolig vad kan han/hon ha gjort hihih    Sen skan vi åka och baba i fyreshov   kulllll ellert inte vill inte bada med klassen kommer inte bada?!?!?!


SES/Lina

Av Lina Falk - 25 maj 2011 16:32

Har haft lite problem med bloggen med det e läst nu.    jag vil byta namn på bloggen men vet inte vad jag ska ta kan ni ge mig lite förslag.  Om det e något taskigt så kan ni bara dra åt helvetet

Presentation


Hej jag e en tjej som e 14 är och gillar film och älskar The Twilight Saga och The Vampire Diaries. Och älskar djur Gillar att va med kompisar och jag går på gymnastik..och om jag verkar intressnat så kan du vell mejla mig så kan vi bli Brev vänenr mellan

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för djur mest mellan?
 Hund
 Katt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Skapa din text med bild

ashley greene   


Skapa flashcards