falkis

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Lina Falk - 19 februari 2011 19:52

Lördag sitter och äter lite godis chips driker läsk, katter som går på bordet heh 

Hoppas att ni får en bra försätning på kvällen


just det jag tar bort frågan jag har idag och tar ditt en annan.

Puss & Kram

Tack för att du valde min blogg

Tid

Av Lina Falk - 19 februari 2011 12:18

om bara tiden kunde gå lite fortare. det skulle inte gra någonting jag vill åka och bada nu. 

Just det jag undrar om det är något som ni vill att jag ska skriva om så skicka ett mejl

vampyrbrev@live.se

bloggar igen  när eller om jag kommer hem efter badet och skriver lite hur jag har hafft det



Titta  görna in min kompis blogg vickanvickis.blogg.se, hon e på vägg trill noge nu :( 

Puss och Kram  ni som läser  min blogg ni är änglar

Bad

Av Lina Falk - 19 februari 2011 11:53

Idag ska jag åka och bada med      isa 

Ska försöka att inte ha trökigt heh


Längtar tills frdag    vampire diaries 

stakars damon


Puss & Kram och tack för att ni läser min blogg

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag e en tjej som e 14 är och gillar film och älskar The Twilight Saga och The Vampire Diaries. Och älskar djur Gillar att va med kompisar och jag går på gymnastik..och om jag verkar intressnat så kan du vell mejla mig så kan vi bli Brev vänenr mellan

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för djur mest mellan?
 Hund
 Katt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Skapa din text med bild

ashley greene   


Skapa flashcards